Sivuilla lukeekin sitten loppu oleellinen:
http://www.airtime-ry.com
Moderator: Etsivätoimisto Z Salamapartio
Verskis wrote:(SiC) wrote: Mun kautta vois saada mahdollisiin videoihin esim. Fullsteamin bändeiltä ihan laillisesti biisejä helposti, jos sellasta tapahtuu.
Tuo olisi hienoa, eiköhän sitä tule jotain videota tehtyä!
nolla.net foorumi/ käyttäjä hude wrote:kiitoksia kiitoksista! parkit on perseestä ja sille ei voi muuta kuin kerätä kolehtia ja tehdä itse mielenkiintoisempaa jälkeä tai korjata toimimattomia kohtia. Kaupungilta voi pyytää apua, mutta odotteluun menee pidempään kuin kukaan jaksaa odottaa. Kannattaa toki yrittää ja mitä enemmän kaupunkia kuumotetaan, sitä todennäköisemmin jotain tapahtuu. Viime kesänä maksoin omasta pussista santalahden korjaukset ja tarkoituksena oli porukalla kerätä massia jotta pakkiin olisi saanut jotain mielenkiintoisempaakin. No ei sitten tehty jostain syystä yhtään mitään lisää... Jotenkin ei vaan motivoi jatkamaan jos kaiken joutuu itse maksamaan. Ehdotankin että ensi kesäksi kerätään huolella kolehtia, ostetaan sementtiä, lekaharkkoja, kanaverkkoa, jne., ja tehdään santalahden parkista saatanan hyvä. Saumojen fiksailuun meni n. 75 euroa, eli karkeesi voisi arvioida että jos 1000-2000 euroa saisi kasaan, saisi parkin reunat ympäröityä kaiken näkösillä pienillä betoni vempeleillä. Ei ole paha homma. Kyse on vaan halusta ja viitsimisestä, ei sitten yhtään mistään muusta. Aikaakin pitäisi olla riittävästi! jos esim 100 ihmiseltä saa esim 10 euroa, voi laskea aikas halposti kuinka suuri taloudellinen rasite yhdelle hiipparille on osallistua 1000 euron keräämiseen ja spottien parantamiseen.
Erinäisillä sementtifiksaatioilla saisi muutenkin kaupunkiin aimo läjän uusia spotteja ja paranneltua vahhoja, jos vaan tahtoa, motivaatiota ja ihan oikeeta käytännön toteutusta löytyy. Kyse on siitä jaksaako sitä raahata oman hanurinsa ja tuhrata ja rasittaa oman hanurinsa ja tehdä asioiden eteen todella jotain. Ei siitä että joku muu ei hoida terpeeksi hyvin asioita vuoksenne perkele! On mielestäni aikas turha kitistä jos itse ei tee mitään minkään eteen. Piste!
redbaron wrote:Seuraava viesti tarkoitettu pääosin Airtimen väelle.
Verskis wrote:Mepä tehtiinkin niistä päätöksistä kahdentoista minuutin mittainen rap-kappale
Users browsing this forum: stEnnu and 2 guests