Airtime ry

Kaupunkikohtaiset topikit

Moderator: Etsivätoimisto Z Salamapartio

Airtime ry

Postby Reetardo » Mon Mar 21, 2005 23:35

Tampereelle on perustettu viimein yhdistys. Ajamme asiaa niin bmx:n kuin maastopyöräilyn puolesta. Tarkoituksena on parantaa lajien harrastusmahdollisuuksia ja järjestää myös tapahtumia. Jäsenetuna mahdollisesti halvempi pääsy Tamskate centeriin, kunhan vuorot saadaan järjestettyä. Työn alla on myös ramppi, rahoituksesta saadaan päätös ensi kuussa. Liittykää! :shock:

Sivuilla lukeekin sitten loppu oleellinen:

http://www.airtime-ry.com
Reetardo

Postby Coulrophobic » Tue Mar 22, 2005 00:35

Jumalauta. Mä oon tosi hyvä juomaan kaljaa, pääseekö sillä aktiivijäseneks?

Vakavasti puhuen, saatanpa ihan oikeasti liittyä. Mun kautta vois saada mahdollisiin videoihin esim. Fullsteamin bändeiltä ihan laillisesti biisejä helposti, jos sellasta tapahtuu.
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Coulrophobic

Postby Joonas_I » Tue Mar 22, 2005 00:36

Hieno homma, että tännekkinpäin maailmaa saadaan yhdistys hoitamaan asioita eteenpäin, Iso peukku! Sähköpostia jäsenyydestä laitoinkin jo menemään.
Joonas_I

Postby Martti » Tue Mar 22, 2005 14:42

Noin sitä pitää! Hyvä äijät. :!:
Martti

Postby Verskis » Tue Mar 22, 2005 16:54

(SiC) wrote: Mun kautta vois saada mahdollisiin videoihin esim. Fullsteamin bändeiltä ihan laillisesti biisejä helposti, jos sellasta tapahtuu.

Tuo olisi hienoa, eiköhän sitä tule jotain videota tehtyä!
Verskis

Postby Mero » Tue Mar 22, 2005 17:33

Lupaan liittyä heti kun olen taas rikas ja komee, että voin sitten maksaa tuon jäsenmaksun :?

Tai sitten voisin olla sellanen spesiaali jäsen, jonka ei tarvitse maksaa mitään. oke? :D
Mero

Postby Verskis » Tue Mar 22, 2005 17:44

Mero wrote:Tai sitten voisin olla sellanen spesiaali jäsen, jonka ei tarvitse maksaa mitään. oke? :D

Et sää ihan niin spesiaali ole, sori vaan :P
Verskis

Postby Reetardo » Tue Mar 22, 2005 18:19

Verskis wrote:
(SiC) wrote: Mun kautta vois saada mahdollisiin videoihin esim. Fullsteamin bändeiltä ihan laillisesti biisejä helposti, jos sellasta tapahtuu.

Tuo olisi hienoa, eiköhän sitä tule jotain videota tehtyä!

Enemmän kuin kurko juttu! :shock:
Reetardo

Postby amilo » Sun Jan 15, 2006 12:53

Onnistuisiko ton tarran osto esim. sillä lailla että lähetän jollekkin teistä kirjekuoren minkä sisässä on 1€ ja toinen kuori missä on osoitteeni ja postimerkki valmiina. Sitten te vain pistäisitte euron yhdistyksen kassaan ja tarran kirjekuoren sisälle ja lähettäisitte sen minulle.
never burn stetson
amilo

Postby redbaron » Tue Nov 28, 2006 22:52

Seuraava viesti tarkoitettu pääosin Airtimen väelle.

nolla.net foorumi/ käyttäjä hude wrote:kiitoksia kiitoksista! parkit on perseestä ja sille ei voi muuta kuin kerätä kolehtia ja tehdä itse mielenkiintoisempaa jälkeä tai korjata toimimattomia kohtia. Kaupungilta voi pyytää apua, mutta odotteluun menee pidempään kuin kukaan jaksaa odottaa. Kannattaa toki yrittää ja mitä enemmän kaupunkia kuumotetaan, sitä todennäköisemmin jotain tapahtuu. Viime kesänä maksoin omasta pussista santalahden korjaukset ja tarkoituksena oli porukalla kerätä massia jotta pakkiin olisi saanut jotain mielenkiintoisempaakin. No ei sitten tehty jostain syystä yhtään mitään lisää... Jotenkin ei vaan motivoi jatkamaan jos kaiken joutuu itse maksamaan. Ehdotankin että ensi kesäksi kerätään huolella kolehtia, ostetaan sementtiä, lekaharkkoja, kanaverkkoa, jne., ja tehdään santalahden parkista saatanan hyvä. Saumojen fiksailuun meni n. 75 euroa, eli karkeesi voisi arvioida että jos 1000-2000 euroa saisi kasaan, saisi parkin reunat ympäröityä kaiken näkösillä pienillä betoni vempeleillä. Ei ole paha homma. Kyse on vaan halusta ja viitsimisestä, ei sitten yhtään mistään muusta. Aikaakin pitäisi olla riittävästi! jos esim 100 ihmiseltä saa esim 10 euroa, voi laskea aikas halposti kuinka suuri taloudellinen rasite yhdelle hiipparille on osallistua 1000 euron keräämiseen ja spottien parantamiseen.

Erinäisillä sementtifiksaatioilla saisi muutenkin kaupunkiin aimo läjän uusia spotteja ja paranneltua vahhoja, jos vaan tahtoa, motivaatiota ja ihan oikeeta käytännön toteutusta löytyy. Kyse on siitä jaksaako sitä raahata oman hanurinsa ja tuhrata ja rasittaa oman hanurinsa ja tehdä asioiden eteen todella jotain. Ei siitä että joku muu ei hoida terpeeksi hyvin asioita vuoksenne perkele! On mielestäni aikas turha kitistä jos itse ei tee mitään minkään eteen. Piste!

Mitä minä tuosta nyt noteerasin, niin ainakin sen, että yhtä ahdistuneita rullalautapuolella ollaan paikkojen suhteen kuin meilläkin.
Ei silti, näyttäisi hyvinkin myös siltä, että myös skateporukassa on näitä aktiivisia henkilöitä (mm. tämä hude) jotka todella haluavat tehdä muutakin kuin pyöritellä peukaloita.
Siispä ehdotankin Airtime RY:n hallitukselle, että nyt jonkin sortin koodia lautajärjestöihin mahdollisista yhteistyöprojekteista.
Mikäli he siellä päässä tajuavat sen, mikä heille on parasta, niin uskoisin heilläkin olevan kiinnostusta moisiin asioihin.

Tiedän, että Tamskaten asiat on jo sovittu Lavetin kanssa, mutta lisää lisää lisää!!!
Uskon, että kaksipyöräiskuskeilta liikenee se 10€ siinä, missä nelipyöräiskuskeilta...
redbaron

Postby nalle » Wed Nov 29, 2006 00:28

redbaron wrote:Seuraava viesti tarkoitettu pääosin Airtimen väelle.

Kiitänpä tiedosta. Jotain tämän tapaista yhteistyötä olisi hyvä suunnitella. Siinäkin mielessä olisi mukava päästä mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan esim. tätä ilmoille heitettyä Onkkarin parannusta, jotta sinne tulisi jotain muutakin kuin kurbia tontti täyteen. Mutta, asia laitettu hautumaan.

Tossa linkki kyseiseen nolla.netin topicciin, jossa Tamista ja Tampereesta muutenkin jutustelua.

Kaiken yleisen valituksen keskellä muistetaanpa se, että Tampereella on bmx-pyöräilijöiden asiat aika hyvällä mallilla. On Hervannan ramppi, Metro, Onkkari, Kaukajärven halli (remontti editynyt mukavasti) ja Skatecenterkin taas jossain vaiheessa. Huonomminkin voisi mennä, mutta myös paremmin. Eiku pidetään suunta ylöspäin!

Käytiin Vesan kanssa Hervannan Ahvenisjärven alueen suunnitelmia käsitelleessä yleisötilaisuudessa viime viikolla. Sieltä on sikäli hyviä uutisia, että meidän ramppi saa olla paikallaan ainakin 2 vuotta vielä, ehkä jopa 3, ennen kuin kerrostalojen rakennus alkaa. Tälläisen arvion heitti siis eräs alueen suunnittelijoista. Toinen hyvä uutinen on, että Ahvenisjärven puistoon on perusparannuksen yhteydessä suunniteltu paikka skateparkille. Mitään tietoa ei tässä vaiheessa ole siitä, että minkälaista jne, mutta jo pelkkä ajatus on hyvä. Nyt kun vielä saadaan viesti perille, että suunnittelisivat/tilaisivat samalla vaivalla ja rahalla kunnollisen. Aikataulu koko puiston remontille oli vielä auki, mutta lähivuosina... Positiivista oli myös se, että moni tilaisuudessa ollut henkilö osoitti tukensa skatepark-projektille ja saatiin Vesan kanssa oikein henk.koht tuenosoituksia parilta hepulta. "Jos ei parkkia meinaa tulla, niin nostakaa meteli, kyllä me tuetaan..!" tms :wink: Kaiken kaikkiaan yleinen mielipide oli se, että skateparkki Hervantaan tarvitaan. Ja onhan se hullua, että 25 000 asukkaan nuorekkaassa lähiössä, tai pikkukaupungissa, ei olisi ilman meidän valuttamaa hikeä ainuttakaan parkkia vieläkään... :?:
nalle

Postby redbaron » Sat Jan 27, 2007 23:57

Olipa taas vuosikokous...
Kiitti vaa kaikille, tehdään ens kaudesta nautittava :)
Image
-Airtime RY:n sikarimiehet Lauri ja Julle totisin mielin

Itse kokoushan alkoi lupaavasti...

Öö... päätettiiks me oikeesti jotain ?
Tiedän Vesa, kyllä me oikeesti päätettiin.
redbaron

Postby Verskis » Sun Jan 28, 2007 13:19

Mepä tehtiinkin niistä päätöksistä kahdentoista minuutin mittainen rap-kappale :P
Verskis

Postby redbaron » Sun Jan 28, 2007 14:14

Verskis wrote:Mepä tehtiinkin niistä päätöksistä kahdentoista minuutin mittainen rap-kappale :P

:idea: Eli Airtime-festarit ei ookaa enää nii mahoton juttu :D
redbaron

Postby redbaron » Mon Mar 05, 2007 17:19

Mitä Internet-sivuille on käynyt?
Joku unohtanut maksaa laskun? Johan ne jäsenrahat maksettiin... :P
redbaron

Next

Return to Kaupunkiryhmät